WASD Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) ClearType? Det tar ett tag innan ögat vänjer sig men det är värt det.vad är det? En funktion i windows som gör texten mer läslig även om det är samma storlek på texten.http://tapchipc.com/home/images/stories/goc_thu_thuat/080517-ClearType_2.gif Vet att det kan skapa problem i vissa spel, men att itunes blir lila är väldigt konstigt Och om det är så du säger att det är rätt på screenshots så borde det vara fel skärminställningar På vilket sätt har du din dator ansluten till skämen och hade du på samma sätt innan? Redigerat 18 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Precis så var det. Ser faktiskt ingen skillnad nu. Kan vara för att jag startat om datorn flera gånger eller som du sa, blivit van. Har en sladd från skärmen till datorn, och en från skärmen rakt in i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Jag menar vilken sorts sladd.. VGA, DVI, HDMI? Men om det funkar nu är det ju bra :) Jag hade nämligen problem när jag anslöt min dator till skärmen via HDMI. Redigerat 19 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.