Tilvas Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) 1.hur lång tid tar det att klara storyn ungerfär? 2.om man klarar storyn får man gå runt fritt och skjuta och spränga lite som gta? 3.finns det många vapen? 4.är spelet blodigt? (jag gillar blodiga spel) Redigerat 16 Februari 2009 av BLUEROUGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1. Kör man bara story så... ja, ett par timmar. Men det är väldigt repetitivt. 2. Nej, eftersom man dör i slutet . 3. Jorå, ganska många finns det. 4. Inte särskilt. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 kanske ska köpa något annat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1.hur lång tid tar det att klara storyn ungerfär? 2.om man klarar storyn får man gå runt fritt och skjuta och spränga lite som gta? 3.finns det många vapen? 4.är spelet blodigt? (jag gillar blodiga spel) 1: Det är väldigt långt spel tycker jag, storyn tar väl som gta 4 (15 timmar minst) och om du kör alla sida uppdrag så blir de dubbelt så långt. 2: Man behöver inte köra klart alla uppdrag, men man kan säga att man går runt fritt hela tiden. Så jag skulle säga ja! 3: Ja, väldigt många! 4: Hyfsat iallafall, då man spetsar nån med machete, skjuter nån med sniper i huvet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1.hur lång tid tar det att klara storyn ungerfär? 2.om man klarar storyn får man gå runt fritt och skjuta och spränga lite som gta? 3.finns det många vapen? 4.är spelet blodigt? (jag gillar blodiga spel) 1: Det är väldigt långt spel tycker jag, storyn tar väl som gta 4 (15 timmar minst) och om du kör alla sida uppdrag så blir de dubbelt så långt. 2: Man behöver inte köra klart alla uppdrag, men man kan säga att man går runt fritt hela tiden. Så jag skulle säga ja! 3: Ja, väldigt många! 4: Hyfsat iallafall, då man spetsar nån med machete, skjuter nån med sniper i huvet osv. Som GTA IV? No fucking way dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1.hur lång tid tar det att klara storyn ungerfär? 2.om man klarar storyn får man gå runt fritt och skjuta och spränga lite som gta? 3.finns det många vapen? 4.är spelet blodigt? (jag gillar blodiga spel) 1: Det är väldigt långt spel tycker jag, storyn tar väl som gta 4 (15 timmar minst) och om du kör alla sida uppdrag så blir de dubbelt så långt. 2: Man behöver inte köra klart alla uppdrag, men man kan säga att man går runt fritt hela tiden. Så jag skulle säga ja! 3: Ja, väldigt många! 4: Hyfsat iallafall, då man spetsar nån med machete, skjuter nån med sniper i huvet osv. Som GTA IV? No fucking way dude. Ja, som gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1.hur lång tid tar det att klara storyn ungerfär? 2.om man klarar storyn får man gå runt fritt och skjuta och spränga lite som gta? 3.finns det många vapen? 4.är spelet blodigt? (jag gillar blodiga spel) 1: Det är väldigt långt spel tycker jag, storyn tar väl som gta 4 (15 timmar minst) och om du kör alla sida uppdrag så blir de dubbelt så långt. 2: Man behöver inte köra klart alla uppdrag, men man kan säga att man går runt fritt hela tiden. Så jag skulle säga ja! 3: Ja, väldigt många! 4: Hyfsat iallafall, då man spetsar nån med machete, skjuter nån med sniper i huvet osv. Som GTA IV? No fucking way dude. Ja, som gta iv Ja Eller inte, i GTA IV så är det inte några säridioter som skjuter på en var femte meter man går, semst i Far Cry 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) 1 Skulle tro 15-20 timmar 2 Efter storyn kan man springa runt hur mycket man vill 3 En hel del 4 Det är inte i klass med Grand Theft Auto precis Redigerat 20 Februari 2009 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 1 Skulle tro 15-20 timmar 2 Efter storyn kan man springa runt hur mycket man vill 3 En hel del 4 Det är inte i klass med Grand Theft Auto precis Vad f*n, spelet tar ju slut helt när man är klar med storyn. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 1 Skulle tro 15-20 timmar 2 Efter storyn kan man springa runt hur mycket man vill 3 En hel del 4 Det är inte i klass med Grand Theft Auto precis Vad f*n, spelet tar ju slut helt när man är klar med storyn. :( kanske beror på vilken gubbe man är eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 kanske ska köpa något annat dåköp Resident Evil 5 har klarat ut de men det är slaktigt men inte så långt men du kan köra flera gånger men har kvar alla vapen som du hade från första gången du klarade ut de de e as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 kanske ska köpa något annat dåköp Resident Evil 5 har klarat ut de men det är slaktigt men inte så långt men du kan köra flera gånger men har kvar alla vapen som du hade från första gången du klarade ut de de e as kul Vafan sluta bumpa i alla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.