Distinction Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Tja jag undrar om det e någon som vet vad jag ska döda för att snabb lvl till 70-75 i atk... ågon som vet??? :thanks: i förväg :) :iluvff: här e minna stats: atk:65..nästa 66 om 18k exp .str:70 .def:60 Föresten jag är 81 i combat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 För det första så gör combat lvlen inget, och för det andra så hade det varit bra om du hade skrivit om hu är p2p eller f2p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Spiders i security stronghold stället., experiments, pest control.... Massa alternativ... Fråga inte vad eller var dessa monster är. googla gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 jo jag är p2p i 20 dagar till... annan info?? min outfit kaske? Head:d med helm body:granite body legs:d skirt weapon:dds och d long Shield:rune berserker shield Halsband:amulet of glory ring:ring of wealth cape:team cape gloves:röd vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Boots:dragon boots Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Köp berserker helmet, granite/obby shield (toktz ket xil tror ag den heter) och obby cape och om du orkar kan dö göra monkey madness och köra d scimmy. Du kan träna på lessers eller ankous Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Måste jag ha berserker helm...iaf jag dog senast jag mötte demonen men några tips hur jag ska slå ut den den använder bra mycket magi och kan slå upp till 30 elr mer! och några tips om hur jag ska få tilbax talismanen och all ...jag dog ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Berserker helm ger mer str bonus, som gör att du skadar mkt, men nej du måste ju inte. Sen fattar jag inte hur en lesser kan använda magi som skadar 30, för dem är mele bassed mele atk, och med din armor ska du kunna döda den lätt (jag har mindre och dödar dem lätt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Berserker helm ger mer str bonus, som gör att du skadar mkt, men nej du måste ju inte. Sen fattar jag inte hur en lesser kan använda magi som skadar 30, för dem är mele bassed mele atk, och med din armor ska du kunna döda den lätt (jag har mindre och dödar dem lätt). tror han pratare om Monkey Madness Jungle demonen. Redigerat 18 Februari 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Berserker helm ger mer str bonus, som gör att du skadar mkt, men nej du måste ju inte. Sen fattar jag inte hur en lesser kan använda magi som skadar 30, för dem är mele bassed mele atk, och med din armor ska du kunna döda den lätt (jag har mindre och dödar dem lätt). tror han pratare om Monkey Madness Jungle demonen. Jaha, men då får man ju använda magic prot, eller safe spot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 tack iaf men ska jag ha cannon mot demonen (jungle demon altså) elr bara ranga den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Ranga den med mage prot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg