Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tja jag undrar om det e någon som vet vad jag ska döda för att snabb lvl till 70-75 i atk... ågon som vet??? :thanks: i förväg :) :iluvff:

här e minna stats: atk:65..nästa 66 om 18k exp .str:70 .def:60

Föresten jag är 81 i combat.

Skrivet

jo jag är p2p i 20 dagar till... annan info?? min outfit kaske?

Head:d med helm

body:granite body

legs:d skirt

weapon:dds och d long

Shield:rune berserker shield

Halsband:amulet of glory

ring:ring of wealth

cape:team cape

gloves:röd vanliga

Skrivet

Köp berserker helmet, granite/obby shield (toktz ket xil tror ag den heter) och obby cape och om du orkar kan dö göra monkey madness och köra d scimmy.

Du kan träna på lessers eller ankous

Skrivet

Måste jag ha berserker helm...iaf jag dog senast jag mötte demonen men några tips hur jag ska slå ut den den använder bra mycket magi och kan slå upp till 30 elr mer!

och några tips om hur jag ska få tilbax talismanen och all ...jag dog ju...

Skrivet

Berserker helm ger mer str bonus, som gör att du skadar mkt, men nej du måste ju inte.

Sen fattar jag inte hur en lesser kan använda magi som skadar 30, för dem är mele bassed mele atk, och med din armor ska du kunna döda den lätt (jag har mindre och dödar dem lätt).

Skrivet (redigerat)

Berserker helm ger mer str bonus, som gör att du skadar mkt, men nej du måste ju inte.

Sen fattar jag inte hur en lesser kan använda magi som skadar 30, för dem är mele bassed mele atk, och med din armor ska du kunna döda den lätt (jag har mindre och dödar dem lätt).

tror han pratare om Monkey Madness Jungle demonen. Redigerat av Quatix
Skrivet

tror han pratare om Monkey Madness Jungle demonen.

Jaha, men då får man ju använda magic prot, eller safe spot.
  • Skapa ny...