Hoppa till innehåll

Ett Ärr I Ögat :(

WishCookie

Rekommendera inlägg

Jo nu för 3 dagar sen åkte jag till optikern och dom hade

hittat ett ärr i vänstra näthinnan. Mitt vänstra öga är konstig, för ändan sen 2007 vid sommras, så skulle jag åka på semester. Solljuset var för stark. Sen efter att solljuset hade blivit svagare började jag att se konstigt och suddit. Och jag gör det fortfarande. Och det kan låta konstigt att solljus kan göra ärr i ögat.

Så dom så att dom kanske skulle operera mitt vänstra

öga. :( Så jag frågar er måste jag opereras för att få bort ärret eller finns det något

annat sätt? Börjar faktiskt att oroa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Det går väl inte att operera bort ett ärr :_

Men antagligen fixar dom till nåt med din näthinna eller något annat i ögat så att din syn blir bättre..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går väl inte att operera bort ett ärr :_

Men antagligen fixar dom till nåt med din näthinna eller något annat i ögat så att din syn blir bättre..

Jag menar inte riktigt operera bort det då.

Inte bokstavligt.

Redigerat av Moonlamp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittat ett ärr i vänstra näthinnan. Mitt vänstra öga är konstig, för ändan sen 2007 vid sommras, så skulle jag åka på semester. Solljuset var för stark. Sen efter att solljuset hade blivit svagare började jag att se konstigt och suddit. Och jag gör det fortfarande. Och det kan låta konstigt att solljus kan göra ärr i ögat.

öga. :( Så jag frågar er måste jag opereras för att få bort ärret eller finns det något

Min mormor gjorde det lite före jul och nu är hennes öga riktigt bra så du behöver inte oroa dig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min mormor gjorde det lite före jul och nu är hennes öga riktigt bra så du behöver inte oroa dig

Ju mer positiva saker som skrivs de stå mer känns det bättre. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...