WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jo nu för 3 dagar sen åkte jag till optikern och dom hade hittat ett ärr i vänstra näthinnan. Mitt vänstra öga är konstig, för ändan sen 2007 vid sommras, så skulle jag åka på semester. Solljuset var för stark. Sen efter att solljuset hade blivit svagare började jag att se konstigt och suddit. Och jag gör det fortfarande. Och det kan låta konstigt att solljus kan göra ärr i ögat. Så dom så att dom kanske skulle operera mitt vänstra öga. :( Så jag frågar er måste jag opereras för att få bort ärret eller finns det något annat sätt? Börjar faktiskt att oroa mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det går väl inte att operera bort ett ärr :_ Men antagligen fixar dom till nåt med din näthinna eller något annat i ögat så att din syn blir bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Det går väl inte att operera bort ett ärr :_ Men antagligen fixar dom till nåt med din näthinna eller något annat i ögat så att din syn blir bättre.. Jag menar inte riktigt operera bort det då. Inte bokstavligt. Redigerat 17 Februari 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Tro mig, du kommer inte känna ett piss om dom opererar dig. Du kommer bara vara förvånad över att se bra igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Tro mig, du kommer inte känna ett piss om dom opererar dig. Du kommer bara vara förvånad över att se bra igen. Aa, nu känns det lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jo nu för 3 dagar sen åkte jag till optikern och dom hade hittat ett ärr i vänstra näthinnan. Mitt vänstra öga är konstig, för ändan sen 2007 vid sommras, så skulle jag åka på semester. Solljuset var för stark. Sen efter att solljuset hade blivit svagare började jag att se konstigt och suddit. Och jag gör det fortfarande. Och det kan låta konstigt att solljus kan göra ärr i ögat. Så dom så att dom kanske skulle operera mitt vänstra öga. :( Så jag frågar er måste jag opereras för att få bort ärret eller finns det något annat sätt? Börjar faktiskt att oroa mig. Min mormor gjorde det lite före jul och nu är hennes öga riktigt bra så du behöver inte oroa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jo nu för 3 dagar sen åkte jag till optikern och dom hade hittat ett ärr i vänstra näthinnan. Mitt vänstra öga är konstig, för ändan sen 2007 vid sommras, så skulle jag åka på semester. Solljuset var för stark. Sen efter att solljuset hade blivit svagare började jag att se konstigt och suddit. Och jag gör det fortfarande. Och det kan låta konstigt att solljus kan göra ärr i ögat. Så dom så att dom kanske skulle operera mitt vänstra öga. :( Så jag frågar er måste jag opereras för att få bort ärret eller finns det något annat sätt? Börjar faktiskt att oroa mig. Min mormor gjorde det lite före jul och nu är hennes öga riktigt bra så du behöver inte oroa dig Ju mer positiva saker som skrivs de stå mer känns det bättre. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Min syrra gjorde samma operation när hon var 11 år..nu ser hon perfekt med sitt vänstra öga och idag är hon 19 år :'> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hoppas att det blir bra vaffan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hör med en doktor, det är det klokaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Har frågat, dom säger att det kanske blir operation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Har frågat, dom säger att det kanske blir operation. Jag har självt gjort det, när jag var 12 råkade jag peta in min tumme i ögat vilket att naglen nötte bort lite av ögonhinnan, jag blev opererad och ser jättebra nu. Du kommer få nån slags laser behandling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg