WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hejsan alla. Jag starta en tråd där du skriver vad du inte tål och hur du reagerar då när du T.ex äter det du inte tål. Jo jag tål inte ägg. Äter jag ägg smäller jag upp som en ballong och blir svullen i halsen. Sen mår jag illa och kräks. Vad tål inte du?/Hur reagerar du på när du är nära/äter det du inte tål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag tål inte frukt =( den enda frukten jag kan äta är typ banan... När jag äter frukt börjar det klia på min tungan och i halsen, super jobbigt.. Kan inte äta så mycke nötter heller, händer samma sak som med frukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jo detta med klia, det glömde lägga till att det blir varmt i munnen på mig sen börjar det att klia i halsen. Och sen kommer allt de där andra. OnT: Stackars dig :( Du får inte ens äta kivi eller annanas eller något annat förutom bannan. Stackars dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Äter jag kiwi så börjar tungan klia och det gör ont i halsen :( Förra året upptäckte jag det. Kiwi är min älsklings frukt Kiwi :( :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Äter jag kiwi så börjar tungan klia och det gör ont i halsen :( Förra året upptäckte jag det. Kiwi är min älsklings frukt Kiwi :( :wub: Aww :) Men synd att du inte kan äta det :( (!.!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Oeh..ingenting..jag tål allt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Är typ allergisk mot ananas När jag äter det känns det som att man har massa hår på tungan och läppen fast jag äter det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 De flesta får lite känningar i läppar/tungan efter för mycket ananas.. Förövrigt finns det inget jag inte tål. Fast det finns väl mer att testa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 En fråga, vem anmäler mina inlägg hela tiden? Vilken regel har mitt första inlägg brutit mot? Om någon vet så snälla skriv här på tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Var laktosintolerant innan, inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Är allergisk mot jordnötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.