bisa Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag undrar var lego halo finns att köpa i Sverige? :( .....................Helst i Jönköping. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 lol lego halo tro inte på sånnt skit menar du halo lego gubbar typ så vet jag inte vart det finns.Fast lego halo spelet är fake och vad har det med fm att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ops inte igen!...........Ähum jag läger alltid in mina inläg på fel forum :unsure: och jag menar halo lego som lego racers och bionicle och allt de där. Jag har sett gryma halo lego gubbar på You tube (äkta lego gubbar man kan köpa dom i andra länder) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ops inte igen!...........Ähum jag läger alltid in mina inläg på fel forum :unsure: och jag menar halo lego som lego racers och bionicle och allt de där. Jag har sett gryma halo lego gubbar på You tube (äkta lego gubbar man kan köpa dom i andra länder) :D Det kan inta vara äkta -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Flyttar till Halo-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 <_< Det finns Lego halo gubbar på www.saber-scorpion.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Hahaha! Det låter ju kul! Jag tänker Master Chief som legogubbe lol. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg