Gäst 55_66 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Tja! Jag har kommit en aning långt på Fallout 3, jag har hittat farsgubben och allt det där. Jag har följt honom till Rivet City för det där projektet. Och så har jag följt med dem till något ställe som heter "Gift Shop" och då säger "pappan" i spelet. "Gå in där och rensa stället från mutanter". Men vart menar han? I Gift Shop eller? För där har jag redan dödat massor. Snälla hjälp! Citera
TheGreatest Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 hm..det är väl i det vatten renings verket? det finns ett ställe som heter gift shop så om du inte har kollat där så gör det :P. alla måste dö. Citera
Garone Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Tja! Jag har kommit en aning långt på Fallout 3, jag har hittat farsgubben och allt det där. Jag har följt honom till Rivet City för det där projektet. Och så har jag följt med dem till något ställe som heter "Gift Shop" och då säger "pappan" i spelet. "Gå in där och rensa stället från mutanter". Men vart menar han? I Gift Shop eller? För där har jag redan dödat massor. Snälla hjälp! Det finns en källare i gift shoppen. Kontrollera att du dödat alla där. Citera
Gäst 55_66 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Skrivet 18 Februari 2009 Okej... ska kolla imorgon. Citera
Gäst 55_66 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Tack! Nu har jag kommit vidare :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.