Nacke3000 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hej! Ibland så får man ju värsta suget efter att köpa ett nytt spel! Fasst ibland kan det vara svårt att bestämma sej.Så här kan man rekomendera spel till olika konsoller och pc förstors. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Om man söker ett spel till dator eller playstation 2 så rekomenderar jag Quake Wars enemy territory! Det är ett spel med fin grafik och man lever sej liksom in i kriget. Handlingen är ganska simpel. Om man spelar som människa så ska man försvarajorden eller strogg så ska man förgöra männskligheten! Det är ett riktigt coolt spel som jag rekomenderar! Här har jag ett litet klipp från en bit av spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ay Caramba! World of Warcraft :-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Onödig tråååååååd <_< Exakt som "Vad är ditt favorit spel" Men mitt är Saints row 2, Gta 4 och F.E.A.R 2 Project Origin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Onödigt, fel forum etc. Låst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg