Raptomex Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Namneffekter skulle vara ganska kul om det blev återinsatt. Skulle även vilja att det fanns en sak man kunde köpa så att man såg andras varningar. Måste ju finnas något att lägga sina fm på. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Möjlighet att köpa till sig ett nytt visningsnamn om man inte orkar vänta i ett år (eller ett halvår med fuskavip). Edit: Skrev detta innan men konstigt nog så raderade någon det. Redigerat 19 Februari 2009 av Katt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Möjlighet att köpa till sig ett nytt visningsnamn om man inte orkar vänta i ett år (eller ett halvår med fuskavip). Edit: Skrev detta innan men konstigt nog så raderade någon det. Asbra förslag! Orka tvingas köpa fuskamynt bara för att vänta 6 månader.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) ändra font och färg på namnet skulle vara trevligt Tänkte precis föreslå det här med när jag läste tråden. "Glimmrande namn" osv försvann då IE inte stödde den funktionen när den kom. Men att ändra färg/font på namnet kan jag nästan försäkra dig om funkar. Tänkte att man kanske skulle kunna få välja mellan 10-20 olika gränssnitt och färger som sedan ändrar sitt visningsnamn. Liknande glimmrande namn, skugga osv som fanns i tidigare versionen av fuska. Ny färg på forumet ? Menar du färg på själva fuska för det vore riktigt bra (iallafall om kunde ändra på forumdelen). Redigerat 19 Februari 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ändra font och färg på namnet skulle vara trevligt Tänkte precis föreslå det här med när jag läste tråden. "Glimmrande namn" osv försvann då IE inte stödde den funktionen när den kom. Men att ändra färg/font på namnet kan jag nästan försäkra dig om funkar. Tänkte att man kanske skulle kunna få välja mellan 10-20 olika gränssnitt och färger som sedan ändrar sitt visningsnamn. Liknande glimmrande namn, skugga osv som fanns i tidigare versionen av fuska. Ny färg på forumet ? Menar du färg på själva fuska för det vore riktigt bra (iallafall om kunde ändra på forumdelen). Japp, du har fattat rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Kanske grönt, lila, svart, guldigt o sånt istället för den här isblåa ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Nu är FuskaMynt aktiverade och allt rullar förhoppningsvis på som vanligt! Se http://www.fuska.se/forum/Ny_Affaer_Lanserad-t116718.html för mer info. Den här tråden låses nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg