mellosa96 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 hu gör man när hor*rerna fråga "do uoy wanna gave a good time honey " vilken knapp trycker du på då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 höger pil(PS2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mellosa96 Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 höger pil(PS2) tack XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barracuda Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 det är samma på xbox. När hon har hoppat in i bilen så åk till en plats där ingen kan se dig :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin laesker Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Kan någon hjälpa mig jag spelar gta san andreas på xbox och jag vill lägga in modd det är as svårt men går det och är det gratis? jag kan dena sidan http://xboxgamemods.invisionplus.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naser Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Du ska trycka på y som yeseller n som no !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) hu gör man när hor*rerna fråga "do uoy wanna gave a good time honey " vilken knapp trycker du på då?Vad hade du tänkt att sätta vid stjärnan om du hade skrivit hela ordet? :P Redigerat 21 Mars 2009 av Moviemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StOliverP Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Vart ska man skriva in koder och sånt? I menyn eller bara mitt i spelet? Snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawan Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Vart ska man skriva in koder och sånt? I menyn eller bara mitt i spelet? Snälla hjälp mig mitt i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pinnoskar Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Nån som kan skriva en Helikopter-kod åt mig? ska skaffa San Andreas :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Nån som kan skriva en Helikopter-kod åt mig? ska skaffa San Andreas :rolleyes:Kolla fusk å recensioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Eller kolla på GTA-sajten. Tror den heter gtasajten.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg