Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Hej, idag när jag hade spelat Shaun White Snowboarding och skulle stänga av konsolen så fryser bilden och det blir som Red Ring Of Death, fast bara en röd lampa lyste. Jag har redan googlat men får bara svar på engelska och jag kan inte engelska så bra. Jag skulle bli glad om någon kunde berätta vad det är för fel! Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 en ring: system fel två ringar:överhettning 3 ringar: rrod (red ring of death) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 en ring: system fel två ringar:överhettning 3 ringar: rrod (red ring of death) okej, nu fick jag rrod :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Längst bak i boken så står de Micrisoft Support nummer, ring dit. Dom kommer ställa några frågor sen kommer dom fråga om några siffror på baksidan av ditt xbox. Sen kommer några gubbar och hämtar ditt 360 och 2-4 veckor senare är den som gott som ny! PS!!! Va inte orolig, det har hänt mej 2 gånger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Längst bak i boken så står de Micrisoft Support nummer, ring dit. Dom kommer ställa några frågor sen kommer dom fråga om några siffror på baksidan av ditt xbox. Sen kommer några gubbar och hämtar ditt 360 och 2-4 veckor senare är den som gott som ny! PS!!! Va inte orolig, det har hänt mej 2 gånger ;) 2 gånger med samma 360? det är näst intill omöjligt. Redigerat 19 Februari 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Längst bak i boken så står de Micrisoft Support nummer, ring dit. Dom kommer ställa några frågor sen kommer dom fråga om några siffror på baksidan av ditt xbox. Sen kommer några gubbar och hämtar ditt 360 och 2-4 veckor senare är den som gott som ny! PS!!! Va inte orolig, det har hänt mej 2 gånger ;) Tack, har ringt dit nu. Dom ska hämta det om typ 48 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Längst bak i boken så står de Micrisoft Support nummer, ring dit. Dom kommer ställa några frågor sen kommer dom fråga om några siffror på baksidan av ditt xbox. Sen kommer några gubbar och hämtar ditt 360 och 2-4 veckor senare är den som gott som ny! PS!!! Va inte orolig, det har hänt mej 2 gånger ;) 2 gånger med samma 360? det är näst intill omöjligt. Omöjligt? ofta...Igentligen var det första gången för att ström adapter var trasig, andra gången var de mitt 360. Det är inte omöjligt med 2 på samma, de kan hända flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Igentligen inte. Det verkar inte som om du vet varför 360't får rrod och hur dom reparerar den. Men om det var strömadaptern någon av gångerna så kan det ju hända att den kan få det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Fick en sån där röd ring också men det visa sig att det bara var en lös sladd där bak på konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 En av min syrras kompisar hade iallafall skickat iväg den minst 5 gånger. Tro det eller ej men det är sant. Fast jag vet inte vad orsakerna var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 F** idag såg jag att den ska till tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Ja? Det enda minuset är väl stöldrisken på vägen dit. Därför rekommenderas att man använder en neutral låda(Inte Xbox lådan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.