MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD Naej, tycker den lilla polisen är häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Du har tagit bort filmen, finns inget att se <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XDjo, verkligen........INTE! Jag var ironisk, du kommer att lära dig om ironi när du blir lite äldre^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) 360Xbox: Det var inte jag som hade lagt upp den.Igår gick det att kolla på den, men nu går det inte. Men hur som helst, jag känner killen som la upp den så att jag ska fråga han varför den är borta. 2.45 Det ser super coolt ut när hon flyger! XD jo, verkligen........INTE! Jag var ironisk, du kommer att lära dig om ironi när du blir lite äldre^^ jag, fattade det Redigerat 21 Februari 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.