Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Varför är det felstavat egentligen? :(
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Varför är det felstavat egentligen? :( För att någon har skrivit fel. Men seriöst, ändå lite onödigt att ta upp sånt tycker jag
Aircondition Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Det är en hemlig tävling, jag kom på det 2 minuter innan du gjorde det, haha! Admin: Jag tar den RÖDA sportbilen tack. :rambo:
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Varför är det felstavat egentligen? :( För att någon har skrivit fel. Men seriöst, ändå lite onödigt att ta upp sånt tycker jag Jamen, jag tycker att det är väl bra om någon lägger märke till sånt. Tänk om det var något annat, och det skulle förstöra hela fuskas rykte liksom. :huh: Det är en hemlig tävling, jag kom på det 2 minuter innan du gjorde det, haha! Admin: Jag tar den RÖDA sportbilen tack. :rambo: Neeeeeej! Röda sportbilar är fula. De ska vara lila >:
Rememberme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Varför är det felstavat egentligen? :( För att någon har skrivit fel. Men seriöst, ändå lite onödigt att ta upp sånt tycker jag Jamen, jag tycker att det är väl bra om någon lägger märke till sånt. Tänk om det var något annat, och det skulle förstöra hela fuskas rykte liksom. :huh: Jo, det håller jag med om. Men jag menade att du kunde ha typ skickat PM till nån mod eller Admin.
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Skrivet 19 Februari 2009 Varför är det felstavat egentligen? :( För att någon har skrivit fel. Men seriöst, ändå lite onödigt att ta upp sånt tycker jag Jamen, jag tycker att det är väl bra om någon lägger märke till sånt. Tänk om det var något annat, och det skulle förstöra hela fuskas rykte liksom. :huh: Jo, det håller jag med om. Men jag menade att du kunde ha typ skickat PM till nån mod eller Admin. Jamen... jag kan väl inte tänka så att hjärnan börjar ryka ? :( *så smart är jag faktiskt inte* Nej, men tyckte att jag ville dela med mig av min upptäckt ~
Rekommendera inlägg