Gäst aJwant2bme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 f*n vad vackert. Bara se vad man kan göra. :) HAHAHAHAHAHHAHAA X'D Du förväntar dig väl inte att jag ska testa det där xD?! Dessutom var pianot för lätt :3 Men han var duktig (Y) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Någon Sonata Arctica-låt kanske? Tallulah är ju mysig att spela, särskilt med en flickvän som hakar på och sjunger! Hmm... Land of the Miracle med Edguy är skoj också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Någon Sonata Arctica-låt kanske? Tallulah är ju mysig att spela, särskilt med en flickvän som hakar på och sjunger! Hmm... Land of the Miracle med Edguy är skoj också! Tallulah var ju rätt bra (Y) Kan jag ju själv sjunga med xD Jag behöver ingen flickvän som gör det ;) Edguy är bra, men det är jobbigt att få det låta bra med melodin som han sjunger, det blir så... "tomt" tycker jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Lär dig: John Frusciante - Ah Yom Så vackert :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.