Hanrockar Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Tja är det någon som skulle vilja bilda en grupp och skappa en riktigt grym och populär hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Beror på vad du vill att den ska handla om och innehålla, tänker inte bara hoppa in och inte veta vad som händer. Information! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Hade tänkt mig något med musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Passar inte den här bättre i programmering och design? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Hade tänkt mig något med musik :)Det lät ju intressant! Är dock inte särskilt bra på datorer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 vad skulle syftet vara med sidan? kan lite php och sånt så kan nog hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Okej, jag har bestämt mig för att göra en sida nu. På sidan ska man kunna ladda ner olika guider om hur man gör tex. filmer i WMM eller ljudfiler mm. För er som vill vara med att göra guider och hjälpa till med sidan. Skriv ett mail till mig: [email protected] Ps! Sidan heter Coffe och jag har beställt en layout :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Orkar man verkligen göra en sida som innehåller guider om WMM? T.om de okunnigaste kan väl WMM, dessutom finns det gott om guider inne i själva programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det var bara ett tex. Man kan göra guider i göra egna hemsidor, HTML, bildreadigering mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 vad är adressen till sidan. kan nog göra några guides senare :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 sidan finns inte än. Layouten är på beställning och sidan är nog uppe i innan en vecka. Men skicka en "promo" på en guide till min epost. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.