Hoppa till innehåll

Posta Ditt Ui.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

  • Svar 517
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

post-33889-1238445429_thumb.jpg

 

Lallade ihop något nytt på nu på kvällen.

Sätt ihop Recount, sätt Omen dit och flytta ner SexyMapoch flytta ner Xperl lite så Marks ryms, annars såg den het ut.Samt ta bort Exp baren från Bartender och starta Xperl Exp baren Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite tips om hur du får ditt UI att se rent och snyggt ut.

 

*Ta bort buttons som inte är nödvändiga och binda dem istället. Jag har tagit bort mount, pet, mat, throw, feint osv. Men jag har de fortfarande tillgängliga på en osynlig bar. För att göra en bar osynlig så kryssar du i "always hide" i bartender options.

 

*Visa inte bagbar och microbar. Bags kan du binda och microbar används aldrig förutom när man ska skriva en ticket. om du klickar Character Interface så kan du binda den.

 

*Lämna inga stora hål mellan actionbuttons.

 

*Förminska dina bars genom 'scale' i bartender options.

 

*Ha allting nära varandra, jag har tex allting längst ner i mitten (inte raidframes dock). Det öppnar mer yta på sidorna och man ser mer av omgivningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-33889-1238445429_thumb.jpg

 

Lallade ihop något nytt på nu på kvällen.

Sätt ihop Recount, sätt Omen dit och flytta ner SexyMapoch flytta ner Xperl lite så Marks ryms, annars såg den het ut.Samt ta bort Exp baren från Bartender och starta Xperl Exp baren

 

Sätt ihop Recount.

 

Vad menar du?

 

Omen

 

Omen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Recount - Tryck ihop den från höger till vänster så den tar hälften så stor plats och ladda ner Omen Threatmeter och sätt dit den, byt färg på bakgrunden om du vill.

Mening med att trycka ihop recount? Mening med att skaffa omen? Tanks som inte håller aggro i wotlk är dåliga tanks, period
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Recount - Tryck ihop den från höger till vänster så den tar hälften så stor plats och ladda ner Omen Threatmeter och sätt dit den, byt färg på bakgrunden om du vill.

Mening med att trycka ihop recount? Mening med att skaffa omen? Tanks som inte håller aggro i wotlk är dåliga tanks, period

 

mm men har man en dålig tank kanske man ska hålla koll på sitt threat. Och för att få den snyggt satt kan man trycka ihop Recount och sätta den dit ungefär 50% eller mindre, beroende på hur man vill ha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Recount - Tryck ihop den från höger till vänster så den tar hälften så stor plats och ladda ner Omen Threatmeter och sätt dit den, byt färg på bakgrunden om du vill.

Mening med att trycka ihop recount? Mening med att skaffa omen? Tanks som inte håller aggro i wotlk är dåliga tanks, period

 

mm men har man en dålig tank kanske man ska hålla koll på sitt threat. Och för att få den snyggt satt kan man trycka ihop Recount och sätta den dit ungefär 50% eller mindre, beroende på hur man vill ha det.

 

Varför ens visa Recount och Omen om man inte är i en instance?

 

Edit: Ja, man använder den när man questar eller kör på en dummy ibland. Men varför ha den uppe i typ Dalaran?

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Recount - Tryck ihop den från höger till vänster så den tar hälften så stor plats och ladda ner Omen Threatmeter och sätt dit den, byt färg på bakgrunden om du vill.

Mening med att trycka ihop recount? Mening med att skaffa omen? Tanks som inte håller aggro i wotlk är dåliga tanks, period

 

mm men har man en dålig tank kanske man ska hålla koll på sitt threat. Och för att få den snyggt satt kan man trycka ihop Recount och sätta den dit ungefär 50% eller mindre, beroende på hur man vill ha det.

 

Varför ens visa Recount och Omen om man inte är i en instance?

 

Edit: Ja, man använder den när man questar eller kör på en dummy ibland. Men varför ha den uppe i typ Dalaran?

 

Varför inte? Ge mig ett bra svar

Varför? För att man inte pallar skriva /recount show varje gång man går en instance

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Recount - Tryck ihop den från höger till vänster så den tar hälften så stor plats och ladda ner Omen Threatmeter och sätt dit den, byt färg på bakgrunden om du vill.

Mening med att trycka ihop recount? Mening med att skaffa omen? Tanks som inte håller aggro i wotlk är dåliga tanks, period

 

mm men har man en dålig tank kanske man ska hålla koll på sitt threat. Och för att få den snyggt satt kan man trycka ihop Recount och sätta den dit ungefär 50% eller mindre, beroende på hur man vill ha det.

 

Varför ens visa Recount och Omen om man inte är i en instance?

 

Edit: Ja, man använder den när man questar eller kör på en dummy ibland. Men varför ha den uppe i typ Dalaran?

 

Varför inte? Ge mig ett bra svar

Varför? För att man inte pallar skriva /recount show varje gång man går en instance

 

Tar plats. Recount är en väldigt ful addon.

Man raidar tre gånger i veckan, antingen så skriver man 12 tecken eller så har man den fula boxen uppe hela tiden.

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

Omen är som sagt totalt onödigt. Jag har själv Recount uppe hela tiden eftersom jag inte orkar skriva /recount show/hide hela tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...