Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 fy f*n va onödigt.. Blizz normal UI funkar perfect :) http://pici.se/pictures/CKdxWFtLa.jpg Mjo, men ett eget UI blir (ofta) snyggare och du kan lättare få fram information etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_021909_231459.jpg Är det jag använder nu, inget jobbigt skit SunnArt KgPanels xPerl Recount Bartender4 och en inaktiverad Runehero O.O är det där en naxx PuG ? Tror du det eller? ja efter som längden på era guilds varierar ganska mycket, och några har inte ett mellanslag och några har det Er nej? Alla 25 är från samma guild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Sådärja, nu är mitt nya UI färdigt :) Vad tycks? ps. vet nån hur man får bort det jag har ringat in, typ nån quartz timer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Sådärja, nu är mitt nya UI färdigt :) Vad tycks? ps. vet nån hur man får bort det jag har ringat in, typ nån quartz timer /quartz borde väl funka. eller Interface - Addon fliken Runehero (svärdet) Xperl (frameui) Grid (raidui) Recount Omen Bartender4 DBM Atlasloot Dwarvenizer Redigerat 20 Februari 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Sådärja, nu är mitt nya UI färdigt :) Vad tycks? ps. vet nån hur man får bort det jag har ringat in, typ nån quartz timer /quartz borde väl funka. eller Interface - Addon fliken Mjo, men hittar inte inställningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 X-perl Recount Titan Panel (syns dock inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 X-perl Recount Titan Panel (syns dock inte) huh, varför är det ett mellanrum under din actionbar med örnarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Btw, ett tips för dem som vill att deras UI ska vara _exakt_ i mitten osv, ladda ner addonet Align Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 X-perl Recount Titan Panel (syns dock inte) huh, varför är det ett mellanrum under din actionbar med örnarna? Titan Panel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Som rubriken lyser. Posta ditt ingame UI och säg gärna vilka addons du använder till ditt UI. Addons used: X-perl eepanels simpleminimap Bartender 4 Oh Pineapple vilken UI är det där kan du länka download länken till mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) http://img18.imageshack.us/img18/4776/wowscrnshot022809040935.jpg Inte så jäkla imponerande, men det är anpassat för mig. Redigerat 28 Februari 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (Bronze drake idag, 61 mounts) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg