Sportlov Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 "h*lvete vad du går mig på nerverna.. Tack och hej, kommer inte diskutera mer med dig för allt du säger är bara skitsnack. " w00t w00t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 EDIT: Gjort ett helt nytt UI, tog ungefär en 40 minuter att göra. Work in progress tho. Du är ganska kul du, du säger att du vill ha ett UI man kan se bättre i, ändå så lyckas du göra de största actionbarsen på fuska.se, grattis Har du märkt att jag har liten resolution, jag ser knappt actionbarsen om jag har mindre.. Läs det jag skrev förut och då fattar du att allt du sagt hittills är värre än p11 syndromen. Btw, här är inlägget du började gråta i, grats, du började "kalla mig grejer från ingenstans." Så, nu när du insätt hur dum du är kanske du kan hålla käften? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 EDIT: Gjort ett helt nytt UI, tog ungefär en 40 minuter att göra. Work in progress tho. Du är ganska kul du, du säger att du vill ha ett UI man kan se bättre i, ändå så lyckas du göra de största actionbarsen på fuska.se, grattis Har du märkt att jag har liten resolution, jag ser knappt actionbarsen om jag har mindre.. Läs det jag skrev förut och då fattar du att allt du sagt hittills är värre än p11 syndromen. Btw, här är inlägget du började gråta i, grats, du började "kalla mig grejer från ingenstans." Så, nu när du insätt hur dum du är kanske du kan hålla käften? :rolleyes: Tydligen så kan du inte sluta skriva. Men jag ska inte diskutera detta med dig mer, kommer inte hålla käften... bara sluta snacka med dig. Det går inte och snacka med dig för du är en ego-trippad liten skitunge. Käften och fortsätt göra dina skitiga UI's som ser ut som någon j*vla djungel-boken tema.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 EDIT: Gjort ett helt nytt UI, tog ungefär en 40 minuter att göra. Work in progress tho. Du är ganska kul du, du säger att du vill ha ett UI man kan se bättre i, ändå så lyckas du göra de största actionbarsen på fuska.se, grattis Har du märkt att jag har liten resolution, jag ser knappt actionbarsen om jag har mindre.. Läs det jag skrev förut och då fattar du att allt du sagt hittills är värre än p11 syndromen. Btw, här är inlägget du började gråta i, grats, du började "kalla mig grejer från ingenstans." Så, nu när du insätt hur dum du är kanske du kan hålla käften? :rolleyes: Tydligen så kan du inte sluta skriva. Men jag ska inte diskutera detta med dig mer, kommer inte hålla käften... bara sluta snacka med dig. Det går inte och snacka med dig för du är en ego-trippad liten skitunge. Käften och fortsätt göra dina skitiga UI's som ser ut som någon j*vla djungel-boken tema.. Det du egentligen tänkte var "shit, det VAR jag som började med det här :( :( Aja nu svär jag lite till så känner jag mig bättre :lol: " Har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 7 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 Postar väll det jag använder atm. Finns den där rep-baren som XP bar? Jag needar den otroligt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTealCursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Vilket addon gör Unitframen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Har fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad: Den är asball Agreed. Vad använde du för att skapa det UI:t? ReTeal Cursor Ace2/3 BadBoy badt Bartender4 BaudBag ButtonFacade Cartographer DBM DoubleWide eePanels2 ErrorRedirect Fubar/2 Macaroon, profiles NefTracking NUF OPie Prat 3 Quartz Recount RicoMiniMap SimpleBuffBars Skillet ZMobDB är allt >< Vilket addon gör Unitframen? AG unitframes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 En fråga bara, är det bara att dra QuestHelper mappen in i AdOns mappen när man har laddat ner det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 En fråga bara, är det bara att dra QuestHelper mappen in i AdOns mappen när man har laddat ner det?Japp, precis som med alla addons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 En fråga bara, är det bara att dra QuestHelper mappen in i AdOns mappen när man har laddat ner det?Japp, precis som med alla addons. Okej, bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Postar väll det jag använder atm. Finns den där rep-baren som XP bar? Jag needar den otroligt mycket. Jag med, den var väldigt fin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 (redigerat) Finns det något alternativ till skinner? Det förstör för mig så jag inte kan högerklicka på porträtt och använda Atlasloot i instancer, vilket är väldigt irriterande. Orkar inte förstå mig på Ee panels och Kg panels. Bakgrunderna när jag inspectar, kollar på Pet Details osv är också väldigt fula. Så har ni några andra tips? Redigerat 10 Maj 2009 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg