w4nkarN Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) Kritik :>? EDIT: Det stora hålet mellan Recount och actionbarsen ska vara OMEN Treath Meter i, Jag ganska ofta överaggro :< Redigerat 11 Maj 2009 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) nice UI, har lite problem med min : / fattar inte hur skinner funkar, lästa comments och guiden men fattar ändå inte :meddum: kan nån hjälpa? :unsure: EDIT: behöver ingen hjälp nu Redigerat 16 Maj 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Yillian och Hivee, sluta tjafsa för f*n. Ni är patetiska. Jag använder classic, skönast. Addons som jag använde när jag spelade iaf: Carbonite Quest Omen Threat Meter Recount AtlasLoot oRa2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 18 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Yillian och Hivee, sluta tjafsa för f*n. Ni är patetiska. Jag använder classic, skönast. Addons som jag använde när jag spelade iaf: Carbonite Quest Omen Threat Meter Recount AtlasLoot oRa2 Word. Ta det i pm ist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 (redigerat) Fin förolämpning, jag tog det seriöst - förlåt mig om jag har noll respekt för sega idioter, men garkan stack härifrån flera veckor sedan För övrigt, vad är forum utan pessimister som jag själv - Q&A tre gånger om dagen Redigerat 18 Maj 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Fin förolämpning, jag tog det seriöst - förlåt mig om jag har noll respekt för sega idioter, men garkan stack härifrån flera veckor sedan För övrigt, vad är forum utan pessimister som jag själv - Q&A tre gånger om dagen Självklart så är det kul med pessimister som kan säga åt scrubs, men erat tjafs fyllde halva tråden. Posta fler UI:s, ska komma med mitt nya snart, tagit ett uppehåll från WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag använder classic, skönast.^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Så ser det ut för tillfället. Omen sitter mellan Recount och min Micro Menu. Funderar på att ta bort IceHud. Kommer göra om det när jag dingat 80 och har alla attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Jag använder classic, skönast.^ Begriper inte hur man kan tycka default är snyggt, motbjudande bara att titta på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Jag har blizzards UI eftersom jag rent ut sagt suger på att att fixa sånt :D försökte med bartender ett tag men allt vart bara en stoooor katastrof xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Jag har blizzards UI eftersom jag rent ut sagt suger på att att fixa sånt :D försökte med bartender ett tag men allt vart bara en stoooor katastrof xD X-perl och bartender är nog enklast att modifiera om du vill ha ett okej UI, tar bara lite tid att veta var allt sitter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) :) Redigerat 6 Juni 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg