Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Hej jag måste skaffa en hårddisk till mitt xbox 360 och om jag köper en från ebay kommer den då fungera i mitt xbox för dom säljer ju amerikanska varor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag skulle tro att det är som med spelen att det inte funkar. Köp från Sverige istället för om du köper på Ebay måste man ju betala för tull och allt sånt och det kan bli stora summor. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag skulle tro att det är som med spelen att det inte funkar. Köp från Sverige istället för om du köper på Ebay måste man ju betala för tull och allt sånt och det kan bli stora summor. ;)sändaren skickar oftast som gift och då blir det ej någon tull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jaha. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 HDD borde ju inte vara nåt NTSC bullshit, det är bara spelen pga. TV apparaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Men med tanke på priset 120 gb hdd swe 1979 kr 120 gb hdd u.s.a 650 kr (på ebay) Så verkar det ju ganska smart och skaffa en på ebay men det är ju inte säkert den passar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Hårdisk som hårdisk... Det är spel du inte spela från olika länder, eftersom spelen måste vara regionsfria för att spela dom. Rätta mig om jag har fel, hade för mig att det var något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 hej! jag tycker inte du ska göra det .! det är samma sak som att köpa ett amerikanskt spel som inte funkar! gör det på tradera om det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 kostar inte 2 lakan i sverige, köpte min 120 gb för 1200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Jag tycker du inte ska köpa hårddisken från ebay för att ifall den inte funkar så har du just kastat 695 kr i sjön. Här kommer en länk till 120gb hårddisk gå in på länken jag lovar att du blir nöjd och det är ej begangnat http://www.webhallen.com/prod.php?id=78954...amp;PID=2178507 och här kommer begangnat från tradera http://www.tradera.com/ORGINAL-Microsoft-1...uktion_85334260 jag rekomenderar att du köper nytt Redigerat 3 Mars 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.