Hoppa till innehåll

Fel Att Vara Aktiv Tjej På Fuska?


Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

Ja, är det fel av mig eller?

Känns lite som att en del tycker det <_<

Dessutom tas jag för oseriös, vilket känns orättvist också. Jag är en tjej på 15 år, därför så tror en del förmodligen att jag är en fjortis som tror att jag kan allt om spel och datorer, och då går de emot mig. Men vem har egentligen sagt att det är så?

Jag kan verka oseriös med tanke på mina trådar, men då behöver man ju inte gå emot mig när jag svarar seriöst i andra trådar?

Någon annan än jag som tycker att det egentligen är lite fel? Eller är det kanske någon som tror att jag är en fjortis som jämt är oseriös och tror att jag är bättre än alla andra?

Jag vill inte att den här tråden ska bli en tråd med massa off topic och oseriös skit, alla som skriver off topic/oseriöst anmäler jag. Bara så att ni vet.

Btw, jag vet inte vart jag ska sätta tråden, så det fick bli här.

Redigerat av aJwant2bme
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ditt kön har nog inget med det att göra. Vi har haft en del spamming problem och vissa personer är väl lite...ja...

 

 

Jag vill ansöka, men har inte överlevt 15 vintrat :/

Du gör onödiga trådar..

 

 

Vad har han med detta att göra?

Redigerat av TheGreatest
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Vad ger det folk för rätt till att gå emot mig när jag väl är seriös? Egentligen.

Det är sånt moderatorer borde mest se efter...

 

ditt kön har nog inget med det att göra. Vi har haft en del spamming problem och vissa personer är väl lite...ja...

 

 

Personer, oftast killar, tror att nästan alla tjejer är fjortisar. ._.

Och om det har varit spammingproblem... vad har jag med det att göra egentligen? Vad har jag att göra med "vissa personer"? :huh:

 

Du är en 15-årig tjej som kommer hit och går "Member-style" på forumet. Det är inte bra ser du ;)

 

Nej, men är det bättre att komma och göra massa depptrådar istället? Hellre ett rykte om att jämt vara glad och igång och att man har det roligt än att ha ett rykte om att man är emo, när man levt med skit förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du är en 15-årig tjej som kommer hit och går "Member-style" på forumet. Det är inte bra ser du ;)

Nej, men är det bättre att komma och göra massa depptrådar istället? Hellre ett rykte om att jämt vara glad och igång och att man har det roligt än att ha ett rykte om att man är emo, när man levt med skit förut.

 

"Barnsliga trådar" är inte motsatsen till "Depp-trådar" :) Det är bättre att lära sig att vara glad utan att behöva vara omogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Det var inte så jag menade heller..

Aaah ! jag kan ju inte uttrycka mig så att andra fattar :(

 

Okej, jag kan inte göra en tråd som är seriös, om den inte är depp. Jag är dålig på att skildra känslor. Så, fattar alla nu? Det tog 1 timma att komma på det. *Sucka*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Det är mest alla smileysar (enligt mig) som får dig att se oseriös ut.

 

Men det är ju med dem jag försöker "skildra mina känslor" ju :( :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mest alla smileysar (enligt mig) som får dig att se oseriös ut.

 

Men det är ju med dem jag försöker "skildra mina känslor" ju :( :huh:

 

Men du gör överdrivet många.

 

T.ex: Hej! ^^ Jag gillar ponnisar dom är så söta ^^ men det är tråkigt att folk ska slakta dom ._. det är inte roligt ._. men ändå så tycker jag att hästkött är gott ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

F'låt då <_< Det är en vanesak, har man vant sig vid det så tänker man inte ens på det. Nu när jag skrev det här så kom jag på själv att jag gjort typ fyra " ._. ".

 

Lite off topic men... vet du vem jag är eller?! Jag håller på med hästar och jag säger att hästkött är gott, tyckte det bara var scary att du tog ett sådant exempel :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F'låt då <_< Det är en vanesak, har man vant sig vid det så tänker man inte ens på det. Nu när jag skrev det här så kom jag på själv att jag gjort typ fyra " ._. ".

 

Lite off topic men... vet du vem jag är eller?! Jag håller på med hästar och jag säger att hästkött är gott, tyckte det bara var scary att du tog ett sådant exempel :blink:

Försök undvika smilies, då tar nog folk dig mer seriöst.

 

:thanks: :meddum: : :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...