prophet Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nej, du kommer inte kunna spela GTA IV på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ne det är från samma dator och jag har vista.. Men kan jag köpa mer RAM minne elller nåt jag suger på sånt här ^^ Bara så du vet så har du inte vista ;) sen behöver du i princip uppgradera allting för att ens kunna starta spelet jag har ett 9600GT GPUkort och kör medel med lite hack på GTA IV Rekommenderar att du köper ny dator då allt du möjligen kommer behålla vid en uppgradering skulle vara chassit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Vista med 512mb ram? klarar du SA på den datorn? Ser mer ut som om att han har XP tycker jag. på GTA IV bilden har han vista, och andra speccs är också olika, 2 olika datorer altså. nej? Ojdå mitt fel, läste under "Recomended" och där stod det vista, kollade inte alls på start menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Tror inte att du kan köra GTA IV på din dator, då jag tycker att den verkar ganska gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.