Lynott Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Körde tutorialen och jag tyckte det var rätt svårt och grafiken var rätt pixlig, kanske nån inställning men det var ändå svårt att kommendera trupperna Citera
TheGreatest Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 såg rätt bra ut på ultra :P. Sea fight striden var enkel men jag fick stryk på land battle D:. Zerg funkar nog inte så bra där :P. Citera
Jote Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Tycker grafiken var bra till och med på low. Jag vann också sea fight striden men förlorade stort på land battle Citera
bazti Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Hoppas verkligen det inte kräver Steam. Citera
TheGreatest Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Hoppas verkligen det inte kräver Steam.troligen inte. Annars så är ju steam gratis att skaffa. Detta var nog mer ett sammarbete mellan dem. Steam gör reklam och de som vill ha det måste använda steam. Citera
TheUnnamed Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Gillade demon fast tyckte laddningstiderna var lite lite långa.... Citera
Musten Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Asch, förlorade i båda slagen med "Close Defeat". :( Citera
TheGreatest Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Gillade demon fast tyckte laddningstiderna var lite lite långa....jo håller med och tyckte att det var väldigt lite innehåll i demot.. seafighten var ju typ omöjligt att losa :P. Vann utan att förlora ett enda skepp. Citera
Musten Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Februari 2009 Klarade landbattle nu. :) Citera
Lynott Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 Bara jag som är lite halv besviken på själva spelet? Tyckte att armerna och skeppen hade en egen vilja och ville inte riktigt göra som man ville och kontrollerna är dryga -.- Citera
TheGreatest Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 land battle var dåligt gjort imo. För korkade enheter. På de andra spelen så kunde man bara beordra dem att anfalla så sprang alla dit och började slåss. Nu så måste man ställa dem i formationer och helst så breda som möjligt eftersom det är ju bara första leden som kan skjuta.... Kanonerna är retarded. Sa åt en att anfalla en fiende. De sköt åt motsatt håll....tryckte på marken framför kanonen och den orkade vända sig och sen var jag tvungen att beordra den att anfalla fienden igen. Det som stör mig mest är dock att bara första ledet kan skjuta och att trupp förflyttningarna är efterblivna. Jag älskar zergs (för att de är enkla :P) och detta verkar (iaf i demot) vara ett spel som man måste hela tiden "baby sitta" sina trupper. Citera
TheUnnamed Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Agreed 100% på att kanonerna är efterblivna ^^. edit: Lyckades vinna land battle ^^ . Redigerat 24 Februari 2009 av status Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.