Filosofen Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) EmanuelEnberg : jo det är det! ------ Hörru killen.. det är visst lagligt att ladda ner tills april, för då kommer den nya IPRED-lagen att gälla. Och tills dess är det fritt fram. Säger det till alla som inte visste det, och inte bara till den här killen. Redigerat 25 Februari 2009 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 OJ! kommer de lagen värkligen att komma själv tror jag att det är ett april skämt. Jag har sökt en massa på google. @ Zedge.net <----- Det finns spel där, Men jag vill inte connecta till internet för att kunna spela och uppdatera reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Precis, och innan dess är det lagligt att ladda ner, tills då lagen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Men snälla.. läs lite mer om IPRED innan du uttalar dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Men snälla.. läs lite mer om IPRED innan du uttalar dig..men LOL, Det ÄR olagligt att ladda ner copyright skyddat material, Det blir bara lättare för polisen att sätta dit dom som tankar/seedar när ipred lagen kommer -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hoppas detta inte är emot reglerna på fuska men, far på www.mobiles24.com Gör en account (gratis), ladda ner spel, teman, java program etc.!(gratis) Där finns typ allt! fick virus av det! Det går inte att få virus på mobil saker -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.