shoobree Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Hej. Min text stil har blivit konstig typ, lol. Kan slänga upp några bilder. Hur fixar jag tillbaka till vanliga? Redigerat 23 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Hej. Min text stil har blivit konstig typ, lol. Kan slänga upp några bilder. Hur fixar jag tillbaka till vanliga?Menar du på den här datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Allt, hela datorn har blivit cepe typ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 fick så innan...visade sig att jag sakande en font i datorn. Fixade en ny och allt blev vanligt igen. Behöver ju inte vara samma problem dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 fick så innan...visade sig att jag sakande en font i datorn. Fixade en ny och allt blev vanligt igen. Behöver ju inte vara samma problem dock. Okej, jag vet inte hur det här hände. Det var normalt från början men jag TROR att jag gjorde nåt med tangentbordet. Skulle dock vart najs av dig om du kunde skriva en kort guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 En liten bump här. Nån? Behöver verkligen lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Prova med CTRL + Scrolla se vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 well...för mig så saknade jag verdana normal(tror jag). Kolla om du har den. När detta hände så skulle jag av installera ett spel som hade teckensnitt i sin mapp och den råkade försvinna vid av installation. Tryck Ctrl+0 för att återställa det till vanligt om det nu är det som är felet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Funkade inte. Aja, ska ändå formatera om datorn. Tack ändå guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.