w4nkarN Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jo, jag undrar om man måste ha frost ressistance gear för 10 manna KT och Sapph? Eftersom vi(Min guild) snart är framma vid Sapph och KT. Många säger att man ska ha det, många säger att det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Nej, behövs inte. Vad man behöver är dps, och det får man inte om man gimpar sönder gearet med FR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Enligt mig är det frostresi gear>dps gead på den bossen, första gången mitt guild körde sapp25 så hade 22 pers 2 eller 3 delar frost resi, vi tog honom på andra försöket tror jag, kolla vad din classleader säger om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Enligt mig är det frostresi gear>dps gead på den bossen, första gången mitt guild körde sapp25 så hade 22 pers 2 eller 3 delar frost resi, vi tog honom på andra försöket tror jag, kolla vad din classleader säger om det. I 25 man ja, han snackar om 10 man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag spelar i en ganska bra guild, och vi tog sapphiron på 3e försöket 10 manna och oneshottade honom på 25, helt utan frostresistancegear, så jag vill säga att det inte är nödvändigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Enligt mig är det frostresi gear>dps gead på den bossen, första gången mitt guild körde sapp25 så hade 22 pers 2 eller 3 delar frost resi, vi tog honom på andra försöket tror jag, kolla vad din classleader säger om det. I 25 man ja, han snackar om 10 man Ehm nej? Pisslätt att ta honom utan resistance på både 25 och 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Dps>Frost resistance. Man ska kunna downa honom någorlunda snabbt om man vill att healers ska ha mana kvar. Det viktigaste i Sapphiron-fighten är dock brains. Att inte gå in i blizzard och att sprida ut sig i airphase. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Tog honom ikväll på 25man med bara 80 frost resi från dk auran och fick archievement, 5 pers dog i början men sen var det inga problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg