Xcango Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Hejsan ja är en LvL 36 Bloodelf hunter Srry men har inte spelat WoW så länge!!! Men Men ja Undrar vart ja ska va för att så snabbt som möjligt koma till LvL 55 Pga Att Pappa Gjorde de för mej så fick ja prova hand DK och vart sugen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Kör klart all quests i Stranglethorn till att börja med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Du borde säga åt dina pappa att world of warcraft är 12+. Annars är hunters väldigt lätt att levla med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Typ såhär: Stranglethorn Vale (30 - 40) > Swamp of Sorrows (har för mig att det var 35 - 45 där eller något) > Searing Gorge (44 - 50) > Tanaris (42 - 50, tycker Tanaris är bättre än Searing Gorge) > Burning Steppes (50 - 58, gör bara de första questen där) > Western Plaguelands (51 - 58). Tror att jag själv körde så, men inte så mycket i SoS. Redigerat 23 Februari 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Hehehe Pappas jobbar kompisar SPELADE WoW men dom sluta Och BÖRJA me ett Riktigt SKIT SPEl WARHAMMER ONLINE FI f*n Min Pappa e bara 34 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Warhammer online är inte så skit vad jag har hört, och du börde verkligen säga åt din pappa att WoW är ett 12+ spel :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 DE VA ETT FÖRFÄLIGT tjat om att de e 12+ på WoW min pappa ska inte släppa WoW än på ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 http://www.fuska.se/forum/Wow_Tutorial-t66162.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Jag är ganska säker på att de menar din och inte din pappas ålder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Warhammer online är inte så skit vad jag har hört, och du börde verkligen säga åt din pappa att WoW är ett 12+ spel :).Åldern som står är en rekommendation, get a clue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg