BF2Soldier Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 hur rullar man åt sidorna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Vad menar du? Vilket spel? Fordon? Antar att du menar när man lägger sig ner på BF2 hur man rullar, det undrar jag också men tror att man gör det bara man lägger sig ner (z)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 jag menar BF2 men jag har testat på sandbox och kollat i tredje peson men det händer inte så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 ok, det skulle jag också vilja veta isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Haha,ja har oxå undrat på de här länge,tänkte att man gjorde det när man går åt sidorna och trycker Z men tydligen inte då :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 kan man ens göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 kan man ens göra det? Alla gör ju det hela tiden när man kör online! Har du aldrig sett det eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 jag fick mitt att fungera online förra veckan så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 det gör man ju när man lägger sig ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 det gör man ju när man lägger sig ner. nej, det är det man inte gör... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 har för mig att det e et mod som gör så att man kan rulla om jag inte e helt ute och cyklar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 har för mig att det e et mod som gör så att man kan rulla om jag inte e helt ute och cyklarDu är nog helt ute och cyklar. Dock kommer jag inte ihåg hur man gör :b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg