Hoppa till innehåll

Patch 3.1


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har precis börjat läsa lite om den kommande patchen 3.1

Känner inte till så mycket än förutom att affli warlocks blir rånade på kraft.. <_<

 

 

Känner även till lite av det nya systemet "Duel Spec".

Det går ut på att man kan ha 2 specs samtidigt att byta av mellan. T.ex. om du kör olika för pve och pvp.

Så då kommer även glyphs att ingå. Så att du har några glyphs till ena specen och några glyphs till andra.

Dom kommer även att införa ett nytt gear system som kommer göra det lättare att byta gear när man byter spec.

 

Bra saker att veta om "Duel Spec":

Man måste vara lvl 80 för att använda det.

Det kostar 1000g att skaffa.

Man vara vid ett Lexicon of Power för att kunna shifta mellan speccarna, men man kommer kunna få ett item för att summona ett sånt men man kommer behöva hjälp med att summa från party medlemar t.ex.

Man får även ett archivement av att skaffa det.

EDIT: Man kommer även ha 2 action bar upplägg, en för varje specc alltså.

 

Ulduar raiden kommer även komma med patchen, och enligt blizzard är det den första raiden sen wotlk som kommer att utnyttjas med nya sätt att raida på. osv.

 

Vet ni nått mer om patchen och vad är eran åsikt om den?

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De e najs.

 

 

 

 

 

 

Dual spec kommer jag nog inte utnyttja om inte för achievement, eller om jag har blood för solo på en och tank spec på andra, dock kommer man glömma att gå till ett lexicon ibland, precis som man glömmer repair eller daily :P om det blir som du säger att man kan Summona ett Lexicon så äre väl bra. Lite onödigt dock, inte varje dag man står i en instance framför sista bossen och kommer på att man har fel spec.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det sant att dom ska nerfa arcance mage? :/

 

EDIT: Fick in två meningar o.O

Lol dom blev redan nerfade tillsammans med mutilate rogues i 3.0.9... Nu är det bara surv hunters/dks/holy paladins som behöver tonas ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...