Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ett nytt Fear-spel som har släppts till PS3:an, jag blev väldigt less på detta spel då det inte var som jag hade tänkt mig, ettan var mycket bättre. Vad tycker ni om detta spel? >___> Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=lInrKPEQ01o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Riktigt bra - speciellt slo-mo striderna. Det enda dåliga var att det var en aning kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Vad menar du med det? :S F.E.A.R 2 släpptes för några veckor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Vad menar du med det? :S F.E.A.R 2 släpptes för några veckor sen. Jag menar att jag visste om för ungefär 2 år sen att det skulle komma.Jag vet att de har släppts me för 2 år sen visste jag om de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.