Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Skrivet 25 Februari 2009 Ett nytt Fear-spel som har släppts till PS3:an, jag blev väldigt less på detta spel då det inte var som jag hade tänkt mig, ettan var mycket bättre. Vad tycker ni om detta spel? >___> Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=lInrKPEQ01o Citera
Garone Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Riktigt bra - speciellt slo-mo striderna. Det enda dåliga var att det var en aning kort. Citera
360Xbox Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Skrivet 26 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Citera
Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Vad menar du med det? :S F.E.A.R 2 släpptes för några veckor sen. Citera
360Xbox Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Skrivet 27 Februari 2009 Har vetat om dehär i ungefär 2 år :P Har de också, fick de på release dagen (fredagen den 13:de) Grymt kul spel asså!! Jävligt bra spelkänsla. Älskar slowmotion striderna och granater osv. Det är grymt blodigt också :P Vad menar du med det? :S F.E.A.R 2 släpptes för några veckor sen. Jag menar att jag visste om för ungefär 2 år sen att det skulle komma.Jag vet att de har släppts me för 2 år sen visste jag om de :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.