Hoppa till innehåll

Halo Wars

asabrasa

Rekommendera inlägg

kan man spela som the flood?

har spelet bra controler? (tänker på att strategi spel på konsol ofta har värdelösa controler)

finns det hjältar? (typ som att man kan använda master chef men humans)

är det en bra/lång story?

vad ger ni spelet för betyg?

Än vet vi väl inte allt?(Releasen är ju 27 feb)

Men nej, efter demot tvivlar jag på att man kan spela som Flood..

Kontrollerna är väl bra? Snabba kontroller för att kunna markera alla units eller bara några.

Hjältar? När man är Covenant har man Prophet of Regret som ledare. Om man är UNSC har man "Spirit of Fire" som du kan använda i knepiga situationer(Klicka upp på pilarna)

Men man kan köpa Spartans om det är det du menar?(Covenant har Elite Honor Guard)

Story har jag ingen aning om..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man spela som the flood?

har spelet bra controler? (tänker på att strategi spel på konsol ofta har värdelösa controler)

finns det hjältar? (typ som att man kan använda master chef men humans)

är det en bra/lång story?

vad ger ni spelet för betyg?

Hjältar? När man är Covenant har man Prophet of Regret som ledare. Om man är UNSC har man "Spirit of Fire" som du

Fast det kommer ju fler ledare sen när man köper hela spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte spela som flood men man kommer att möta dom i kampanjen.

Det här är mitt första strategispel till konsol och ja kontrollerna är bättre än jag trodde.

Ja det finns hjältar om man är covenant annars om man är unsc så har man rymdskeppet spirit of fire som kan skjuta från dess kanoner.

I demot så såg storyn ut att vara bra men längden på storyn tror jag var ungefär 8 timmar men jag har inte spelat mitt limited edition som jag fick idag från webhallen så jag vet inte mycket om det här.

Jag kan inte ge ett betyg till spelet än för som jag skrev förut har jag spelet men inte spelat det jag har bara spelat demot.

Du själv borde prova demot först innan du ställer frågor eller läsa recensioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...