elin1101 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) hejsan :P . Jag söker en låt - musik, som är sorglig men glad på samma gång. Helst utan text. Redigerat 25 Februari 2009 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Helst utan text? Lyssna på To Zanarkand Det är visserligen en låt från Final Fantasy, men den är rätt bra, och otroligt rolig att spela på piano, dock spelar jag en svårare version än den på videon. Jag vet inget annat, det kanske inte är ngt du letar efter, du skrev "el låt" ju... Redigerat 25 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jag menade En låt , skrev fel :P . Den där var ok, men ska "hända" lite mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Jadå vet jag inget :P Eller, kommer inte på något nu iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 http://www.youtube.com/watch?v=uO_vFuzPJvc Där har du en låt. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 grym låt, men passar inte in. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Vad ska du ha låten till ? Är det till en video, eller ska du bara lyssna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Vad ska du ha låten till ? Är det till en video, eller ska du bara lyssna? Säkert någon video för sådan minnesförlust har hon nog inte. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Vad ska du ha låten till ? Är det till en video, eller ska du bara lyssna? Video Vad ska du ha låten till ? Är det till en video, eller ska du bara lyssna? Säkert någon video för sådan minnesförlust har hon nog inte. ;) Sant :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Aha... vad är det för video då? Vad handlar den om? Lättare att ge en låt då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 En Rockballad (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Allstå, en fånig video för de som inte spelar blipville . :P Men, Spelet har tagit bort en sak, en bra sak och nu gör vi en namninsamling för att få tillbaks det - videon handlar om namninsalmingen och vad vi har "förlorat" Redigerat 25 Februari 2009 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.