pure Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 är det någon som vet hur man spelar in när man kör? så att den sen gör så som man har spelat in?? vet inte hur jag ska förklara. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Mhm, du använder Camtasia/Hypercam för att spela in, du väljer det area som du ska spela in, så spelar du in. Google is your friend. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pure Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 nej asså jag menar om man t.e.x spelar in när man hugger träd och sen går till banken och sen så går den så som man spelade in,jag är inte så bra på att förklara:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 nej asså jag menar om man t.e.x spelar in när man hugger träd och sen går till banken och sen så går den så som man spelade in,jag är inte så bra på att förklara:(tror inte att det finns nåt sånt..fast de finns ett liknande program som heter "bot" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 nej asså jag menar om man t.e.x spelar in när man hugger träd och sen går till banken och sen så går den så som man spelade in,jag är inte så bra på att förklara:(tror inte att det finns nåt sånt..fast de finns ett liknande program som heter "bot" Det är ju "bot" han försöker förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 nej asså jag menar om man t.e.x spelar in när man hugger träd och sen går till banken och sen så går den så som man spelade in,jag är inte så bra på att förklara:( tror inte att det finns nåt sånt..fast de finns ett liknande program som heter "bot" Det är ju "bot" han försöker förklara. man spelar inte in med en bot,eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 nej asså jag menar om man t.e.x spelar in när man hugger träd och sen går till banken och sen så går den så som man spelade in,jag är inte så bra på att förklara:( tror inte att det finns nåt sånt..fast de finns ett liknande program som heter "bot" Det är ju "bot" han försöker förklara. man spelar inte in med en bot,eller? Nej, men om man inte vet hur det funkar så kan man tro att man spelar inte, och dessutom så gör dem samma sak; tränar skills Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Det finns bottar som gör exakt samma mustryck som du har gjort före. Det är en sådan han försöker förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Killen snackar om en macro rättare sagt. En bra macro är Jitbit macro recorder. Funkar perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg