Str4ndB3rg Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det finns ju spolade låtar så dom låter som chipmunks.. Jag letar efter ett sånt program eller har man det på datan tell me :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Det finns ju spolade låtar så dom låter som chipmunks.. Jag letar efter ett sånt program eller har man det på datan tell me :o http://www.virtualdj.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Audacity är gratis och lättanvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 http://audacity.sourceforge.net/?lang=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Audacity är gratis och lättanvänt.Hur speedar man upp låtarna med Audacity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Leta bland alternativen, var länge sen jag höll på med det, eller kolla en tutorial på youtube. Redigerat 25 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Leta bland alternativen, var länge sen jag höll på med det, eller kolla en tutorial på youtube.okej okej tack :D mendu det finns en flik där det står Effect men det går inte använda någon av dom. Jaaa fick ordning på allting :D Redigerat 25 Februari 2009 av RySs3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 jag kolla på youtube kan nu tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.