Hellbringer Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Själv bokade jag ett limited edition på webhallen och jag fick den idag men releasedagen är imorgon. Sen har jag fått en kod till att ladda ner mythic map pack gratis och före alla andra! Någon annan som har köpt/ska köpa? Redigerat 26 Februari 2009 av hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Självklart att jag ska skaffa Halo Wars! Redigerat 26 Februari 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Ska köpa det imon! :D Finns limited edition i webhallen affären på ekelundsgatan i göteborg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Fick det idag! Bokade på Cdon. Trodde inte jag skulle få det idag eftersom releasen var imorrn. Så det kom som en liten överraskning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Fick det idag! Bokade på Cdon. Trodde inte jag skulle få det idag eftersom releasen var imorrn. Så det kom som en liten överraskning. Pff jag bokade med på cdon...fick inte mitt idag :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jag provade banorna i mythic map pack till Halo 3 och banan Orbital var grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag köpte det på realesedagen, det är grymt spel! :D Min kompis köpte det också och det första han gjorde när han kom hem var att repa sönder skivan så att den inte funkade :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Ska inte köpa det, gillar inte strategispel. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mastermace Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag provade banorna i mythic map pack till Halo 3 och banan Orbital var grym!vad gjorde han för att repa den så den inte funka sj har jag inte en repa i nått av mina spel hur får man koden jag har köpt spelet på game o jag fick ingen kod :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Köpte Limited edition på Gamestop för några dagar sen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Jag provade banorna i mythic map pack till Halo 3 och banan Orbital var grym!vad gjorde han för att repa den så den inte funka sj har jag inte en repa i nått av mina spel hur får man koden jag har köpt spelet på game o jag fick ingen kod :blink: Han hade stoppat in den i xboxet sen skulle han lägga xboxet ner (det stod upp från början) och då krasslade det till sen va den paj xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) Jag provade banorna i mythic map pack till Halo 3 och banan Orbital var grym! vad gjorde han för att repa den så den inte funka sj har jag inte en repa i nått av mina spel hur får man koden jag har köpt spelet på game o jag fick ingen kod :blink: Han hade stoppat in den i xboxet sen skulle han lägga xboxet ner (det stod upp från början) och då krasslade det till sen va den paj xD Smart gjort av han :P ... Man ska aldrig flytta på xboxet när en skiva är i. I alla fall inte när den är aktiv. ;) Redigerat 8 Mars 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg