JonteFire2 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) 1. Vart kan man hitta vanliga och uncut diamants? 2.Jag är lvl 59 i woodcutting och kan snart hugga Yews... Går det lika segt att sälja Yews på GX som Willows? :( (T.O.M om jag sänker priset) Vill gärna ha svar snabbt! :) Redigerat 26 Februari 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 1. Antingen köper du från GE eller Gemtrader. Eller så får du dem som monster drop eller när du minar. 2. Yews säljer snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Ok.. Men vad Gemtraider? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Ok.. Men vad Gemtraider?I al kahird( stavning?) så finns det en gubbe som säljer ädelstenar, och om du är member så kan man sno ädelstenar (väldigt segt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 ok, jag är inte member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 gem trader finns även i Falador om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 gem trader finns även i Falador om jag inte minns fel.Jo de glömde jag, han finns bakom banken. Det är också bra att veta att han inte har någon "stock" utan han har bara när någon har sålt till honom(så med alla gem traders). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Fast G.E är nog enklast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Fast G.E är nog enklast.Jo de e det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Vad är G.E då? Jo GrandExchange, glömde :P Redigerat 28 Februari 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Du kan få gems i sort sett överallt. Finns monster som droppar, du kan få det som belöning, eller i nuläget välja gems som belöning efter en random event. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg