Hoppa till innehåll

Hur Avinstallerar Man Dx10?


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

Här har du den senaste drivrutinen för 8800GT. Denna är den nyaste som går att få tag på då den är 182.06. Vill du däremot ha drivrutinen 182.05 BETA så går den att fixa här istället.

 

EDIT: Jag antar att du kör Vista 32-bitars?

aa vista home premium 32 bitars... men kan datorn eller ngt sånt skadas om jag installerar den beta?

men har redan hämtat hem 182 från sidan så jag testar med beta nu då...

 

EDIT: den beta va till windows 2000 eller XP så den gick inte att installera. :'(

 

Asså shit vad trött man blir på idioter som inte vet ett piss om datorer och skyller något idiotiskt fel de själva ställt till med på Windows Vista. SLUTA WHINA PÅ VISTA 24/7, lär er något istället, sök på google efter problemet eller läs på olika forum.
haha dra åt h*lvete med dig! tror du inte jag har försökt med annat eller? pff, har jag ställt till med dethär problemet? nej -.- det va så... Redigerat av Fatal1tyPro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså shit vad trött man blir på idioter som inte vet ett piss om datorer och skyller något idiotiskt fel de själva ställt till med på Windows Vista. SLUTA WHINA PÅ VISTA 24/7, lär er något istället, sök på google efter problemet eller läs på olika forum.

haha dra åt h*lvete med dig! tror du inte jag har försökt med annat eller? pff, har jag ställt till med dethär problemet? nej -.- det va så...

 

Nej, du är bara allmänt sämst, det är inte operativsystemets fel att texturer är fuckade i spel, det beror på antingen hårdvara eller drivrutiner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså shit vad trött man blir på idioter som inte vet ett piss om datorer och skyller något idiotiskt fel de själva ställt till med på Windows Vista. SLUTA WHINA PÅ VISTA 24/7, lär er något istället, sök på google efter problemet eller läs på olika forum.

haha dra åt h*lvete med dig! tror du inte jag har försökt med annat eller? pff, har jag ställt till med dethär problemet? nej -.- det va så...

 

Nej, du är bara allmänt sämst, det är inte operativsystemets fel att texturer är fuckade i spel, det beror på antingen hårdvara eller drivrutiner.

 

Alla är inte så skillade på datorer och sånt, shit vad trött jag blir på idioter som som spelar nån j*vla data-guru och whinar på dom som inte är så duktiga på datorer. Du ska inte vara så j*vla kaxig, Han frågade om hjälp och dom kommer och klagar på honom... Redigerat av Planin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...