iCUbe Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Nån som vill spela GTA IV, Pure? Gamertag : ruptuRee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 coolt fick en internet kapel med när jag köpte xboxet är det allt man behöver eller måste man skaffa nåt mer också för att få xbox live och kostar det nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 coolt fick en internet kapel med när jag köpte xboxet är det allt man behöver eller måste man skaffa nåt mer också för att få xbox live och kostar det nåtnär du skaffar xbox live får du först en månad gratis, sen måste du betala, 600kr för 12 månader. sladden ska in i modemet för bästa uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ingen som vill spela CoD4 med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ingen som vill spela CoD4 med mig? Hur bra är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ingen som vill spela CoD4 med mig? Hur bra är du? Ganska dålig :P, brukar variera från olika banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Ingen som vill spela CoD4 med mig? Hur bra är du? Ganska dålig :P, brukar variera från olika banor. Okej, samma här faktiskt :D Men har ändå inte live just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Någon som vill lira CoD 5 ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Nån som vill spela MW2? Gamertag : ruptuRee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Gör en lobby för att få 50 wins i sabotage, mw2. Om ni är intresserade ska ni veta detta; Vi kommer vinna på under 50 sekunder. ALLA ska ha marathon + lightweight for att rusha, ta bomben, och defenda mig som plantar. Skicka mig ett PM med detta i; Gamertag Accuracy win/loss ratio Om du kommer med, satsar du på att få mer än en kill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 fifa10 nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Nån som vill spela MW2? Gamertag : ruptuRee. Ja vill :P Gamertag: BHK Paxxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.