ggdover Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 L4D kl.9 Ikväll? :) count me in!! :D acca min friendrequest föresten, jag heter "DX Fusion789" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Kommer inte kunna spela Live då jag är bor på skolan just nu, kommer hem till Påsk och sen är jag hemma för gott tills sommaren! Gött att se att ni kan anordna spelkvällar själva! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Har det varit någon som dragit ihop någon kväll på senaste? Ser inte ut som det. I påsk smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Kan nog vara med på Halo3 nästa helg =) Gamertag: RazerInc (ofc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 31 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2009 Hehe någon som vill köra Co-Up i saints row 2 ^^ ? Vene om jag har gjort fel nu mens hoppas in the.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Någon som är med på lite Left 4 Dead på torsag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Tror jag tog bort dig senaste gången jag rensade upp i min friends list Moose :[ Lägger till dig igen så får vi se vad som händer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 jag kan spela cod4 på lördag 22:00 söndag vilken tid som helst game tag "Ryssen Ragnar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Left 4 Dead nu!? Någon som är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 (redigerat) Cod 5? idaag kl 21-23? adda mig då : achkar10 Btw lvl 47 Redigerat 11 Juni 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Left 4 Dead, nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 L4D i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.