addeB Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Nån som skulle vilja köra lite Red Dead Redemption någon kväll? Gamertag: Backadd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Nån som skulle vilja köra lite Red Dead Redemption någon kväll? Gamertag: Backadd jag har lust med det. fick det igår. någon som har lust att spela följande spel med/mot mig? cod 4 cod 6 left 4 dead dark sector gta iv red dead redemption gamertag: darknessroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Någon som vill spela med mig eller min kompis GT Badduty/Ryssen Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Ingen som vill spela gta iv?...cod 4? left 4 dead? clive barker's jericho?Ingen multiplayer på de ju :P såg det. men det stog på framsidan "xbox live". men de måste ha menat något annat Redigerat 19 Juni 2010 av speltoken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Någon som vill spela lite C&C TW? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Snart får jag ny tv, då blir det att lite 360 i 1080p :D Nån som vill lira Halo 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 MW2, gt: laddawan, adda och skicka inv vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 någon som vill spela mw2 search ikväll? eller sniper lobby? ^^ Adda NoSight93 om ni vill :P blir antingen efter 21-22 för jag ska ut och övningsköra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Är öppen för RDR, FIFA 10 eller NHL 10 vilken dag som helst. Gamertag: BjoernenAgust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Vafan, var jag den enda som skaffade Blacklight: Tango Down? Iaf, om någon har det, vill ni spela? Jag ska komma in i top50 igen. Sex tillar efter att det kom ut var jag 14 i overall leaderboardsen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unusual Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Någon som är sugen på att lira Halo 3, Red Dead Redemption eller Gears of war 2 ? är oftast online efter 18.00 ^^ Redigerat 8 Juli 2010 av Unusual Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Är öppen för RDR, FIFA 10 eller NHL 10 vilken dag som helst. Gamertag: BjoernenAgust Även SKATE 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.