Jara Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) Around the world in 80 bites, så har jag bara en cliché (eller vad det nu heter) när homer får chilin, vad är den andra clichén? :huh: Redigerat 1 Mars 2009 av Jara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Around the world in 80 bites, så har jag bara en cliché (eller vad det nu heter) när homer får chilin, vad är den andra clichén? :huh: Det här kallas "fusksida". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jara Skrivet 27 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) Lägg av jag bara frågar juu! Om du inte vill svara varför lade du då in ett? :angry: Så vad är den andra clichén? :( Redigerat 27 Februari 2009 av Jara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Lägg av jag bara frågar juu! Om du inte vill svara varför lade du då in ett? :angry: Så vad är den andra clichén? :( Ändra titeln till något annat och förklara vad är problemet? Är det ett spel? Vilket spel, låter som något simpson spel när nu skriver homer men du skrev aldrig vilket spel... Jag har ingen aning om vad det är du frågar efter men om det är ett simpson spel så kan jag ändå inte hjälpa dig för jag sysslar inte med sånna spel men aja.... Redigerat 28 Februari 2009 av Racoon14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Lägg av jag bara frågar juu! Om du inte vill svara varför lade du då in ett? :angry: Så vad är den andra clichén? :( Vilket spel? Och bry dig inte om Member. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Du menar The Simpsons Game? Där finns en massa j*vla clichéer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jara Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Du menar The Simpsons Game? Där finns en massa j*vla clichéer! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 http://www.gamewinners.com/Cheats/index.ph..._(PlayStation3) Bläddra ner en bit så står de alla klichéer och vilken bana dom är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jara Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 http://www.gamewinners.com/Cheats/index.ph..._(PlayStation3) Bläddra ner en bit så står de alla klichéer och vilken bana dom är på Tack! Du är så bäst! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hittade du den andra då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Around the world in 80 bites, så har jag bara en cliché (eller vad det nu heter) när homer får chilin, vad är den andra clichén? :huh: Det här kallas "fusksida". wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 lol?, Hur ids man köra The Simpsons Game, Köp nå annat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.