KuroKaktus Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Hej. Nu lägger jag ut min nya webbsida på internet. Har inte gjort så mycket men hade tänkt göra en banner och lite. Säg vad ni tycker om spelen och filmerna o.s.v LÄNK: flashplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Är det min webbläsare eller består hemsidan av en vit bakgrund och några blåa länkar som sitter längst in i kanten, samt en skruttig text i mitten? I sådana fall är den ganska mycket fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Sidan är rent skit. Jag tvivlar faktiskt på att du gjort flashspelen helt själv, du har troligen snott någon källkod till spelet och ändrat på start-texten. Jag säger detta på grund av att jag inte tror att någon som gör en sån skitig sida, kan göra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Teh Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jacob, hur många sidor har du gjort nu sen 2008as början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Sidan är rent skit. Jag tvivlar faktiskt på att du gjort flashspelen helt själv, du har troligen snott någon källkod till spelet och ändrat på start-texten. Jag säger detta på grund av att jag inte tror att någon som gör en sån skitig sida, kan göra spel. Joo jag har gjort dom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Teh Suck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Hyffsat bra "maze" i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Suxx über hard? Aldrig sett något värre faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Suxx über hard? Aldrig sett något värre faktiskt.. LOL. hade du förväntat dig något bättre av en p12 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Han förväntar sig mycket han xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Han förväntar sig mycket han xDHeHe aa :D Inte så lätt när man är 12år och ska göra en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.