Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Han förväntar sig mycket han xDHeHe aa :D Inte så lätt när man är 12år och ska göra en hemsida. Jag kunde göra mycket bättre hemsidor när jag var 12..Jag känner även 12-åringar som gör väldigt bra hemsidor. Så jo, det är visst lätt, spelar ingen roll vilken ålder man har. Man måste bara lägga ner lite mer tid och försök i sidorna, än att bara skriva ihop något på 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Han förväntar sig mycket han xDHeHe aa :D Inte så lätt när man är 12år och ska göra en hemsida. Jag kunde göra mycket bättre hemsidor när jag var 12..Jag känner även 12-åringar som gör väldigt bra hemsidor. Så jo, det är visst lätt, spelar ingen roll vilken ålder man har. Man måste bara lägga ner lite mer tid och försök i sidorna, än att bara skriva ihop något på 30 minuter. Word på Mind här :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hmm. Inte en så bra iaf xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Upptaterade hemsidan lite. Banner te.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 * Ha inte så tråkiga länkar * Svart-Vitt? Det är inte Charlie Chaplin. (!!!) *Släng in lite färg vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 jag kommer inte på nån bra färg. Säg en bra så blir jag glad =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Fixat script till sidan. Eller en kompis. Så nu lägger jag in spel och sånt fårtare. Även sidor bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) j*vlar va färggrann sidan var :o Redigerat 18 Mars 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Japp. Svårt att få färggrannare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Lite tråkig var den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Du har för många html, head, body och title... Du har också en tom frame. Redigerat 9 April 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Han förväntar sig mycket han xDHeHe aa :D Inte så lätt när man är 12år och ska göra en hemsida. Jag kunde göra mycket bättre hemsidor när jag var 12.. Jag känner även 12-åringar som gör väldigt bra hemsidor. Så jo, det är visst lätt, spelar ingen roll vilken ålder man har. Man måste bara lägga ner lite mer tid och försök i sidorna, än att bara skriva ihop något på 30 minuter. Word på Mind här :> Agreed. Jag minns själv hur jag spenderade timmar med att läsa HTML förklaring och guider, för att förstå allt. Jag var så fascinerad över hela hemsidekonceptet. Numera gör alla småungar hemsidor för att de vill vara häftiga. Så de snor lite kod här och var eller använder någon gratistjänst- Och sen när man frågar så gjorde de allt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.