Moody Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Kan man göra en klubb här? :blink: För några skriver bli medlem i min klubb och jag är medlem i hmm hmm hmm och lite sådant. Citera
Rallypacker Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Det finns klubbar här på fuska.se! Själv är jag med i SoR-klubben som jag har skrivit i min pres. Man brukar inte göra något mer i klubben än att vara med i den...Man är liksom bara med i den! Citera
Rullis Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Kan man göra en klubb här? :blink: För några skriver bli medlem i min klubb och jag är medlem i hmm hmm hmm och lite sådant. Och du kan starta en klubb om du vill..:) Citera
Gäst Frozen star Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 (Silver Star @ 06/04-2004 16:37:59) Kan man göra en klubb här? :blink: För några skriver bli medlem i min klubb och jag är medlem i hmm hmm hmm och lite sådant. Och du kan starta en klubb om du vill..:) kostar det inte 10.000 att starta en klubb? :blink: Citera
pollenallergi Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Det är om man vill ha ett grupp-forum, en klubb är helt gratis. Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Ja... Själv är man med i Star Wars klubben och Zelda klubben :D Citera
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 Skriver man bara jag är medlem i ...... Bli medlem i min ...... klubb?? Gör man inget mer än det? Citera
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Jag har en klubb: Kingdom Hearts klubben. Gå gärna med i den! Citera
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Skriver man bara jag är medlem i ...... Bli medlem i min ...... klubb?? Gör man inget mer än det? Ja man måste ju fråga ägaren först ju :P Citera
Skywalker Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 nej, man gör väl egentligen inget, men i Starwars klubben får man en nyhetsbrev varje månad Citera
Rallypacker Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 Vilka är med i hata Ps2-klubben? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.