MrJesper Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) Jag har fått lov av admin att hålla denna tävling. Raptomex har haft en tävling (SOTW) (Signatur Of The Week). Den var ju en ganska stor succé. Fast dem tävlingarna är ine aktiva tyvärr. Så här är en ny tävling! Du skickar bilden via PM! Efter att jag har fått in ett par bidrag startar jag en omröstning. Motiv: Kameror, objektiv, blixt osv Storlek: Valfritt Om frågor finns skicka här i tråden! Redigerat 1 Mars 2009 av Thunderboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 öhh,Kameror? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag menar ungefär såhär: Den där bilden gjorde jag dock på 2s i paint men ni fattar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 LOL!!! varför kameror, kör en tävling vem som har snyggaste bilden i ett spel i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Kan vi inte byta? =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Jag har fått lov av admin att hålla denna tävling. Raptomex har haft en tävling (SOTW) (Signatur Of The Week). Den var ju en ganska stor succé. Fast dem tävlingarna är ine aktiva tyvärr. Så här är en ny tävling! Du skickar bilden via PM! Efter att jag har fått in ett par bidrag startar jag en omröstning. Motiv: Kameror, objektiv, blixt osv Storlek: Valfritt Om frågor finns skicka här i tråden! Är det över huvudtaget nån som har läst första inlägget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Här är en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) Jag har faktiskt planerat ut en ny SOTW som kommer framföra inom några dagar. Känns lite töntigt att någon annan börjar med något likadant när det redan finns en som håller i sådant. Redigerat 1 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Tråd låst, då uppgifterna att du skulle ha fått lov inte stämmer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg