antebajen Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Heej, jag ska hyra server på cs :) Jag vet att det finns servrar där man kan hyra. t.e.x : www.gratisserver.nu och www.brutalcs.nu. Vet nån några fler såna sidor, några bra också :D xd. Det finns en sida jag tänker på fast jag inte kommer på vad den heter. Såå, rabbla upp ngra såna sidor så skulle jag bli glad :) Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheRage Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Heej, jag ska hyra server på cs :) Jag vet att det finns servrar där man kan hyra. t.e.x : www.gratisserver.nu och www.brutalcs.nu. Vet nån några fler såna sidor, några bra också :D xd. Det finns en sida jag tänker på fast jag inte kommer på vad den heter. Såå, rabbla upp ngra såna sidor så skulle jag bli glad :) Tack på förhand. det är typ bara dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 nej det ska finnas fler iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SelecT Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 www.gratiscs.se finns jue ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AmtXr Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Heej, jag ska hyra server på cs :) Jag vet att det finns servrar där man kan hyra. t.e.x : www.gratisserver.nu och www.brutalcs.nu. Vet nån några fler såna sidor, några bra också :D xd. Det finns en sida jag tänker på fast jag inte kommer på vad den heter. Såå, rabbla upp ngra såna sidor så skulle jag bli glad :) Tack på förhand. http://www.gratiscs.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 http://www.klanserver.se/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deffex Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 lite gammal tråd men vill du hyra billigt och med bra kvalité så hyr hos www.swedishhost.se, jag hyrde 2 st publics där de är billiga och riktigt bra.. bättre än när jag hyrde av e-s då mina servrar laggade som fan ibland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg