360Xbox Skrivet 2 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Arachnophobia: The Greatest, Tolin, ZeroX, p0wwA, 360Xbox Gephyrophobia: Naruto9 Acrophobia: p0wwA Claustrophobia: Raeven Agoraphobia: aJwant2bme Kan kolla här.. http://phobialist.com/reverse.html Finns alla möjliga fobier.. som Lutraphobia - rädsla för uttrar Allodoxaphobia - rädsla för åsikter Papyrophobia - papper Papaphobia - skräck för påven Russophobia - rädsla för ryssar Chionophobia - rädsla för snö. Nomatophobia - namn Pentheraphobia - svärmödrar (syns hela tiden i amerikansk TV tydligen) Har sett det där redan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Dentophobia, tror vi alla är rädda för tandläkaren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Har ingen fobi vad jag kan komma på nu, men får jag se en svart änka krypa in under ärmen blir ja nog skiträdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 "Russophobia - rädsla för ryssar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) Tja, det är inte så att jag skriker om jag ser en spindel, men zoombilder där man ser alla åtta ögonen och gaddarna.... USCH! En gång såg jag på en Larson!-film, och då hade de en parodi på skräckisen Flugan. Men de visade scenen där doktorns fru drar av skynket, jag trodde att jag skulle drömma mardrömmar i resten av livet. Sen är jag allmänt stresad och orolig och tror alltid att broar ska falla sönder under mig och jag brukar undvika hissar. Redigerat 2 Mars 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Dentophobia, tror vi alla är rädda för tandläkaren ^^Min tandläkare e hur trevlig som helst ;o OnT: Samma sak som de flesta; spindlar och insekter. usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Maybe Nyctophobia? Jag vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) 1. Myror 2. Gulsot 3. Höjder Redigerat 5 Mars 2009 av Doglovers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Har du nån sorts fobi? Spindlar, clowner, småkryp, osv? Jag har (lite) fobi för spindlar, inte så att jag skriker när jag ser en men som att jag vågar ta upp spindlar men jag skulle bli rädd av en spindel i tröjan tex. @Bilden: Dags att ringa anticimex? Har aldrig gillat spindlar heller annat än det tror jag inte jag har någon fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Electrophobia - Är rädd för elektricitet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Gillar inte höga höjder. Redigerat 4 Mars 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag är rädd för elektricitet, inte mycket men iaf. Jag är måttligt nojjig för spindlar och andra insekter... Jag är hyfsat rädd för araber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.