Doglovers Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Om jag bara visste hur man lägger in bilder så skulle jag kunna lägga nåt foto på min hund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 yea katter! fattar inte hur folk kan ha något annat djur. Varför inte? Kaniner och hundar t ex är minst lika gosiga? Om inte mer. (Om det var det du tänkte på) Jag tycker katter är bäst, för dom är små och gulliga :3 Kaniner då? är inte dom det? :) Jo, de är dom också :) Men jag tycker inte om hunar Hundar tycker alla om, förutom dom som är rädda för dom .. Jag tycker bara inte om hundar, jag gillar katter 100 gånger mer.Jag är inte rädd för hundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 (redigerat) Katt FTW :gitarr: Redigerat 4 Mars 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Kan någon svara? plz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Glömde att skriva i mitt inlägg att jag har två katter också :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ny bild xD Älskar sånna hundar. Farfar har en sån som heter Hubert (Y) <3 :D Väldigt söt, vad är det för ras? Beagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Katt FTW :gitarr: Den vita pälsen vid munnen gör så de ser ut som katten är glad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 mina katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 mina katterVad gulliga dom längst till vänster va :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Kan någon svara? plz.. Använd Tryck först på Bläddra... >leta du upp bilden på datorn>ladda upp>tryck på listan (ovanför bläddra och ladda upp knapparna)>Lägg in bilaga i textredigerare (den med ett grönt kors) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ny bild xD Älskar sånna hundar. Farfar har en sån som heter Hubert (Y) <3 :D Japp, jag med. Men tyvärr är jag allergisk mot pälsdjur och jag får inte köpa fiskar eller sköldpaddor :( Du kanske får när du blir äldre? ;) Köp en geckoödla isf, dom är tuffa. http://www.zoonen.com/res/user/68146/arkiv/1838/Leopard7_norm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Agust Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.